Založ si blog

Jedna z mnohých…

Je tu jedna vec

Jedna z mnohých, čo mi pomaly

A bolestne kradnú život z mysle…

.

Je tichá noc

Posúvam svoje kroky dopredu

A zároveň hľadám smerovanie

Niečo ako svetovú šírku a dížku

No ako každú stredu

Štvrtok a piatok

Nemám žiadny make-up na vyrovnanie

Pleti, seba, zvonku i zvnútra

Strieľajú na mňa, no ja nemám mušku

Do pekla

So všetkým, všetko v jednom dúšku

.

Som obkľúčená vlastným bytím

Už nič nechcem

Nič necítim…

.

Je tu jedna vec

Jedna z mnohých, čo mi pomaly

A bolestne kradnú život z mysle…

Ruky

09.02.2012

Dobrý večer, prišli sme Vás pohladiť, poláskať, v čase Vás zastaviť,úsmev rozžiariť. Och áno, mi sme sa báli že už neprídete, ale dnes ste tu, opäť, znova si snami užijete. Hovoríte ešte, stále a donekonečna, len mi to vieme tak nežne, vniesť Vám slasť doneba Vôňa tela, od ramien, dole, dole, až po kolená. Cítite funguje to, zastavila sa planéta.

Hloboko a ešte hlbšie

23.08.2011

Premýšľam ako začať… Je ťažké sústrediť sa na odstavce, vety, slová a hlásky Je ťažké navrátiť sa ku starým koreňom …tak hlboko pod zemou a ešte hlbšie… Premýšľam ako začať… Či od nešťastia, irónie, stagnácie a či lásky Mám chuť všetko spojiť, zviazať všetko remeňom …tak hlboko pod zemou a ešte hlbšie… [...]

Dialóg

20.07.2011

Snívam o Vás už mesiace ba aj roky, nevravte mi že nič nevidíte. Nezáujem z Vás strieľa do mňa broky. Jemná ku mne ste len keď sníte. To snáď nie, to je lož čo vravíte. Ja mám len strach z Vášho citu trochu, ale ste to Vy kto vždy z cesty odbočíte skryjete sa pred lúčmi slnečného svitu Inokedy ….. zas prudko bežíte, až sa Vám nohy samé pletú. [...]

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.

Dmitrij Peskov

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

Alexej Navaľnyj

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Zuzana Rakovská

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 20530x
Priemerná čítanosť článkov: 1579x

Kategórie

Odkazy