Založ si blog

Život sa zastavil

Život sa zastavil

A ja mu neviem podať prvú pomoc

Pozerám pred seba

Snažím sa spomenúť si na deň, no vidím len čiernu nic

Život sa zastavil

Môj, ten Tvoj, ich a aj náš

Hľadáme vinníka

A vieme, že ho nepotrestáme

Lebo čas nepotrestáš…

Život sa zastavil

A ja odvtedy nechcem zabúdať

Lebo to sa stáva starým ľuďom

A aj mne sa to môže stať

Život sa zastavil

Aj keď stále beží paralelne s hodinami na stene

Je ako Zenón, ktorý odmietal dobehnutie korytnačky

A pritom vedel, že riešenie v Achilovom mene

Život sa zastavil

A ja sa bojím resuscitovať

Lebo, čo ak s aniečo zlomí, vychýli alebo odpadne

Čo mi potom ostane…..len ľutovať….

Ruky

09.02.2012

Dobrý večer, prišli sme Vás pohladiť, poláskať, v čase Vás zastaviť,úsmev rozžiariť. Och áno, mi sme sa báli že už neprídete, ale dnes ste tu, opäť, znova si snami užijete. Hovoríte ešte, stále a donekonečna, len mi to vieme tak nežne, vniesť Vám slasť doneba Vôňa tela, od ramien, dole, dole, až po kolená. Cítite funguje to, zastavila sa planéta.

Hloboko a ešte hlbšie

23.08.2011

Premýšľam ako začať… Je ťažké sústrediť sa na odstavce, vety, slová a hlásky Je ťažké navrátiť sa ku starým koreňom …tak hlboko pod zemou a ešte hlbšie… Premýšľam ako začať… Či od nešťastia, irónie, stagnácie a či lásky Mám chuť všetko spojiť, zviazať všetko remeňom …tak hlboko pod zemou a ešte hlbšie… [...]

Dialóg

20.07.2011

Snívam o Vás už mesiace ba aj roky, nevravte mi že nič nevidíte. Nezáujem z Vás strieľa do mňa broky. Jemná ku mne ste len keď sníte. To snáď nie, to je lož čo vravíte. Ja mám len strach z Vášho citu trochu, ale ste to Vy kto vždy z cesty odbočíte skryjete sa pred lúčmi slnečného svitu Inokedy ….. zas prudko bežíte, až sa Vám nohy samé pletú. [...]

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 08:52

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Zuzana Rakovská

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 20536x
Priemerná čítanosť článkov: 1580x

Kategórie

Odkazy