Založ si blog

Ruky

Dobrý večer, prišli sme Vás pohladiť,

poláskať, v čase Vás zastaviť,úsmev rozžiariť.

Och áno, mi sme sa báli že neprídete,

ale dnes ste tu, opäť, znova si snami užijete.

 

Hovoríte ešte, stále a donekonečna,

len mi to vieme tak nežne, vniesť Vám slasť doneba

Vôňa tela, od ramien, dole, dole, po kolená.

Cítite funguje to, zastavila sa planéta.

 

Hloboko a ešte hlbšie

23.08.2011

Premýšľam ako začať… Je ťažké sústrediť sa na odstavce, vety, slová a hlásky Je ťažké navrátiť sa ku starým koreňom …tak hlboko pod zemou a ešte hlbšie… Premýšľam ako začať… Či od nešťastia, irónie, stagnácie a či lásky Mám chuť všetko spojiť, zviazať všetko remeňom …tak hlboko pod zemou a ešte hlbšie… [...]

Dialóg

20.07.2011

Snívam o Vás už mesiace ba aj roky, nevravte mi že nič nevidíte. Nezáujem z Vás strieľa do mňa broky. Jemná ku mne ste len keď sníte. To snáď nie, to je lož čo vravíte. Ja mám len strach z Vášho citu trochu, ale ste to Vy kto vždy z cesty odbočíte skryjete sa pred lúčmi slnečného svitu Inokedy ….. zas prudko bežíte, až sa Vám nohy samé pletú. [...]

Slovíčka

20.04.2011

Dosť bolo o smútku, ten prežije všetky perá. Radosti je málo, závidím komu v srdci spieva Občas, sa to i mne pošťastí, pre žene bytosti z neba. Keď rozhorí sa v dotykoch neha. To najkrajšie na svete mi je blízko, a zároveň tak vzdialené. Poézia hladí ma cez noci prebdené. Tu sa schovám . Hľa ako je tu čarovne, ako je tu tíško. Budem ju šepkať, do [...]

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07, aktualizované: 13:40

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

Zuzana Rakovská

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 20512x
Priemerná čítanosť článkov: 1578x

Kategórie

Odkazy