Založ si blog

Hloboko a ešte hlbšie

Premýšľam ako začať…

Je ťažké sústrediť sa na odstavce, vety, slová a hlásky

Je ťažké navrátiť sa ku starým koreňom

…tak hlboko pod zemou a ešte hlbšie…

 

Premýšľam ako začať…

Či od nešťastia, irónie, stagnácie a či lásky

Mám chuť všetko spojiť, zviazať všetko remeňom

…tak hlboko pod zemou a ešte hlbšie…

 

Premýšľam nad každým odtienkom sveta…

hľadám ten pravý s nádychom do marhuľova

s vôňou škorice a chuťou amareta

..hlboko pod zemou a ešte hlbšie..

tak prečo mi vonia iba káva a chutí iba cigareta…

Ruky

09.02.2012

Dobrý večer, prišli sme Vás pohladiť, poláskať, v čase Vás zastaviť,úsmev rozžiariť. Och áno, mi sme sa báli že už neprídete, ale dnes ste tu, opäť, znova si snami užijete. Hovoríte ešte, stále a donekonečna, len mi to vieme tak nežne, vniesť Vám slasť doneba Vôňa tela, od ramien, dole, dole, až po kolená. Cítite funguje to, zastavila sa planéta.

Dialóg

20.07.2011

Snívam o Vás už mesiace ba aj roky, nevravte mi že nič nevidíte. Nezáujem z Vás strieľa do mňa broky. Jemná ku mne ste len keď sníte. To snáď nie, to je lož čo vravíte. Ja mám len strach z Vášho citu trochu, ale ste to Vy kto vždy z cesty odbočíte skryjete sa pred lúčmi slnečného svitu Inokedy ….. zas prudko bežíte, až sa Vám nohy samé pletú. [...]

Slovíčka

20.04.2011

Dosť bolo o smútku, ten prežije všetky perá. Radosti je málo, závidím komu v srdci spieva Občas, sa to i mne pošťastí, pre žene bytosti z neba. Keď rozhorí sa v dotykoch neha. To najkrajšie na svete mi je blízko, a zároveň tak vzdialené. Poézia hladí ma cez noci prebdené. Tu sa schovám . Hľa ako je tu čarovne, ako je tu tíško. Budem ju šepkať, do [...]

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00, aktualizované: 08:18

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Martina Šimkovičová, Robert Fico

Zmeny pre RTVS. Narazí zákon na Čaputovú alebo sa čaká na Pellegriniho? Šimkovičová ešte nemá meno nového riaditeľa

24.04.2024 06:00

Nový zákon o STVR dostal od Legislatívnej rady vlády zelenú. Vláda má o ňom rokovať na výjazdovom rokovaní.

Ukrajina, Charkov

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

Zuzana Rakovská

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 20521x
Priemerná čítanosť článkov: 1579x

Kategórie

Odkazy