Založ si blog

Dialóg

Snívam o Vás už mesiace ba aj roky,

nevravte mi že nič nevidíte.

Nezáujem z Vás strieľa do mňa broky.

Jemná ku mne ste len keď sníte.

 

 

To snáď nie, to je lož čo vravíte.

Ja mám len strach z Vášho citu

trochu, ale ste to Vy kto vždy z cesty odbočíte

skryjete sa pred lúčmi slnečného svitu

Inokedy ….. zas prudko bežíte,

až sa Vám nohy samé pletú.

Vtedy i mňa nechtiac odsotíte.

Skončíte … Ved viete … hlavu máte o hruď opretú.

 

 

Priznám keď tak hádam že mate asi pravdu.

Nakoniec dám túžby len na papiere,

tam budú večné, žiadne vášne ich neukradnú

cit v nich drieme, spolu si ľahneme do postele

a nikdy, nikdy neumrieme.

 

 

A to Vám postačí?

Skryť sa pred strachom samého seba?

Ste blázon ak si myslíte že sa Vám samota zapáči.

Nie! Vy chcete milovať, rozdávať krásy neba.

Melanchóliou si plníte pohár,

a pritom, tak mladý plný sily,

pripravený pokľaknúť pred ženský oltár.

Čo to ? Vaše oči sa rosou naplnili.

 

 

To len pravda z vašich úst ma pichá.

Nôž zabárate hlbšie každým slovom.

Kiež by vytiekla zo mňa všetka hanba, lož i pýcha,

kiežby som sa už neskrýval za každým stromom.

 

 

Mám ja z Vám pocit že ani sám neviete čo chcete.

No tak! Zobudte sa! Berte ruku keď Vám ju podám.

Lebo takto zhinijete v tomto skazenom svete.

No pote ku mne, ja sa Vám raz poddám.

 

Ruky

09.02.2012

Dobrý večer, prišli sme Vás pohladiť, poláskať, v čase Vás zastaviť,úsmev rozžiariť. Och áno, mi sme sa báli že už neprídete, ale dnes ste tu, opäť, znova si snami užijete. Hovoríte ešte, stále a donekonečna, len mi to vieme tak nežne, vniesť Vám slasť doneba Vôňa tela, od ramien, dole, dole, až po kolená. Cítite funguje to, zastavila sa planéta.

Hloboko a ešte hlbšie

23.08.2011

Premýšľam ako začať… Je ťažké sústrediť sa na odstavce, vety, slová a hlásky Je ťažké navrátiť sa ku starým koreňom …tak hlboko pod zemou a ešte hlbšie… Premýšľam ako začať… Či od nešťastia, irónie, stagnácie a či lásky Mám chuť všetko spojiť, zviazať všetko remeňom …tak hlboko pod zemou a ešte hlbšie… [...]

Slovíčka

20.04.2011

Dosť bolo o smútku, ten prežije všetky perá. Radosti je málo, závidím komu v srdci spieva Občas, sa to i mne pošťastí, pre žene bytosti z neba. Keď rozhorí sa v dotykoch neha. To najkrajšie na svete mi je blízko, a zároveň tak vzdialené. Poézia hladí ma cez noci prebdené. Tu sa schovám . Hľa ako je tu čarovne, ako je tu tíško. Budem ju šepkať, do [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Zuzana Rakovská

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 20528x
Priemerná čítanosť článkov: 1579x

Kategórie

Odkazy