Založ si blog

Plaviac sa

Čo som ?

Na tu otázku odpoveď nepoznám.

Ako by som aj mohol.

Odpovedal by som buď, sebecky alebo utrápene.

Tak radšej pomlčím, nech povedia ty navôkol.

 

 

Možno básnik, pre toho komu lahodia moje slová.

Možno dáždnik, pre toho kto skryje sa ku mne.

Možno  potešenie, pre dámu čo podomnou stoná.

Možno dym unikajúci z cigarety potichu a nežne.

 

 

Jedine snáď, že veslami sa moje ruky stali,

a po mori šírom na člne plávam.

Hľadám tam života dary.

Po ostrovoch šťastia, na modrej tráve pátram.

 

 

Najcennejšie sú tie, kde kvitne láska,

Ženy – ľalie v hodvábe, tam čakajú.

Ja chcem každej jednej pošepkať : “ vstávaj Kráska“.

Smutne mi, keď ich hlávky ma odmietajú.

 

 

More je zradné, vlny bijú do člna,

vietor duje, soľ na perách vysychá.

Deň čo deň sa loďka horkosťou napĺňa.

len počas momentu šťastia, telo sa predýcha.

 

Taký som ja asi zasnení moreplavec.

Čo túži milovať a byť milovaný.

Veď práve v cite je šťastie , tak krásny spevavec,

je bolestné byť samotou sprevádzaný.

 

Ruky

09.02.2012

Dobrý večer, prišli sme Vás pohladiť, poláskať, v čase Vás zastaviť,úsmev rozžiariť. Och áno, mi sme sa báli že už neprídete, ale dnes ste tu, opäť, znova si snami užijete. Hovoríte ešte, stále a donekonečna, len mi to vieme tak nežne, vniesť Vám slasť doneba Vôňa tela, od ramien, dole, dole, až po kolená. Cítite funguje to, zastavila sa planéta.

Hloboko a ešte hlbšie

23.08.2011

Premýšľam ako začať… Je ťažké sústrediť sa na odstavce, vety, slová a hlásky Je ťažké navrátiť sa ku starým koreňom …tak hlboko pod zemou a ešte hlbšie… Premýšľam ako začať… Či od nešťastia, irónie, stagnácie a či lásky Mám chuť všetko spojiť, zviazať všetko remeňom …tak hlboko pod zemou a ešte hlbšie… [...]

Dialóg

20.07.2011

Snívam o Vás už mesiace ba aj roky, nevravte mi že nič nevidíte. Nezáujem z Vás strieľa do mňa broky. Jemná ku mne ste len keď sníte. To snáď nie, to je lož čo vravíte. Ja mám len strach z Vášho citu trochu, ale ste to Vy kto vždy z cesty odbočíte skryjete sa pred lúčmi slnečného svitu Inokedy ….. zas prudko bežíte, až sa Vám nohy samé pletú. [...]

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

ATACMS, Ukrajina

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

Marina Francisti, Ana Meši

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

vojna na Ukrajine, vojak, obrnené vozidlo, front

ONLINE: Briti zvýšia pomoc Ukrajine. Putin by sa nezastavil na poľských hraniciach, tvrdia

23.04.2024 05:55, aktualizované: 07:15

"Ak sa Putinovi umožní uspieť v tejto agresívnej vojne, nezastaví sa na poľských hraniciach," vyhlásil britský premiér po ohlásení rekordnej pomoci.

Zuzana Rakovská

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 20520x
Priemerná čítanosť článkov: 1578x

Kategórie

Odkazy