Založ si blog

Archív: november, 2010

Báseň

Ba či sa to stalo či je to Bá sen? Nepoznám, no namaľujem o tom Báseň Povedz Báseň, povedz. No len riekni niečo krásne, nech každý vidí, čo nikomu nie je jasné. Ukáž tu v poli skrytú medz. Roztancuj v srdci pocit slastný udupaný pod rohožou, v svetlom dni. Zastav čas! Mimo sny. Krič! A nech je tvoj krik hlasný. Schovaj a ukry to tajomstvo, čo len tebe bolo dané. A […]

Pokračovanie článku

Život sa zastavil

Život sa zastavil A ja mu neviem podať prvú pomoc Pozerám pred seba Snažím sa spomenúť si na deň, no vidím len čiernu nic Život sa zastavil Môj, ten Tvoj, ich a aj náš Hľadáme vinníka A vieme, že ho nepotrestáme Lebo čas nepotrestáš… Život sa zastavil A ja odvtedy nechcem zabúdať Lebo to sa stáva starým ľuďom A aj mne sa to môže stať Život sa zastavil Aj keď […]

Pokračovanie článku

Hádka vs. sklamanie

Si vŕba tancujúca s vetrom Si breza , čo sa skláňa nad riekou Si príroda po daždi, útly strom Sklamaný, zradený….na veky vekov Som blesk, čo zapálil údolie Som cigareta, čo horí v tráve Som oheň, čo po tíšky tlie Som líška, Judáš, nádor v hlave Ja som príčina a Ty si dôsledok …Zákon akcie a reakcie… Tak prečo Ty horíš a ja plačem?…..

Pokračovanie článku

Rutina

Svet ako z omaľovánky, Ľudia, slobodní vtáci. na modrej oblohe bez prehánky, milujú sa, sú šťastný, smiaci. Facka Budík Zobudí ma každé ráno, pastelky padajú na tvrdú zem. Cigareta vraví : „Dobre ráno Pane i Dámo“ odchádza maľovaný sen. Na dvere klope realita. Milenka pocitov víta deň. Tá exotická Seňorita, vsotí ma do sveta štyroch stien. […]

Pokračovanie článku

Ako tak plynie …

Tak som tu , ďalšie „zlaté“ mesto nocou zahalené, prebúdza sa zo slávy teraz peniaze ukazujú sladké gesto. Poď dnu kto je pozlátly! Mne nepatria tieto bary, lampy ani ulice Môj domov, v diaľavách, ďalekých spí. Srdce odišlo mi do cudzej vesnice. Tak som sám, v „zlatom“ meste, už sa len sní. Báseň na stole , na papieri zostala mi. riadky svedectiev […]

Pokračovanie článku
764. deň: Ukrajina buduje mohutnú obrannú líniu. V Odeskej oblasti osadila 5-tisíc dračích zubov

764. deň: Ukrajina buduje mohutnú obrannú líniu. V Odeskej oblasti osadila 5-tisíc dračích zubov

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Zuzana Rakovská

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 20464x
Priemerná čítanosť článkov: 1574x

Kategórie

Odkazy